090812

Hej!

Har inte haft så mycket tid till att blogga. Idag har jag varit hos hästen sen 10 och kom inte där ifrån förrän vid 1. Jag och E red idag och så flyttade vi upp Isa & Rigge till den andra stora hagen. Tror Isa tyckte det va roligt att komma dit igen =) Så har man ju flyttat upp alla grejerna och fixat me det och så fixade jag med vatten åt dom.

Sen när jag kom hem så såg jag att mami och L precis hade kommit hem. Dom har varit i stan och fixat en annan soffa och så för våran höll ju på att braka ihop helt, blir ju så när man har syskon som inte fattar att man inte hoppar i soffan. Så då hjälpte jag till att bära in den och så har vi kört upp massa grejer till vårat andra hus. Så jag har ju knappt hunnit vara hemma.

Och igår så fyllde ju min syrra år så då hade jag inte heller tid till att blogga för jag gjorde så mycket annat då.

Tänkte visa väskan jag köpte i måndags också. Ska försöka få lite bättre bilder på den bara ;P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Eirs

Hej, kolla min bdb tillägnad Christina Aguilera :D

Ha en bra dag

www.xtinafan.bilddagboken.se

2009-08-12 @ 21:39:57
URL: http://xtinafan.bilddagboken.se
Postat av: F - p'

HÄÄÄY tjejen! hahaha:D

du har fin & bra blogg:DD

ska vi följa varandra genom bloglovin?

detta är en skvaller blogg om stora bloggare check it!:D

2009-08-12 @ 22:28:15
URL: http://fakesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0