090813

Tjena!

Klev upp vid 10 idag. Va hur trött som helst men jag ville inte sova bort hela dan så jag klev upp iaf =P Vid 11 så åkte jag och mami till fränsta. Jag skulle in på banken, lämna tillbaka 2 par hästskor och då köpte jag ett flugmedel istället, åkte till apoteket och köpte lite sårtvätt och så, sen åkte vi en snabbis till erikshjälpen där jag köpte 2 böcker (som vanligt) ;P Och sen åkte vi och handlade lite käk.

Kom hem från Isa för en liten stund sen. Danne & Isak följde me. Dom fick borsta henne lite medans jag städade ur min ryktlåda. Jag tvättade av 2 mindre sår som hon har på ena frambenet och smörjde in det med aloe vera. Sen så drog jag på massa flugmedel på henne med en svamp och det verkade ju fungera rätt bra för jag kunde inte se några flugor eller nånting annat runt henne sen. Så jag hoppas att det fungerar bra. Sen fick hon lite mat och så stod vi och pratade lite med dom i hagen =) Små sötisarna =)

Åkte till statoil och tankade lite och köpte glass =P Det va nästan det första Isak frågade när vi kom dit, om man kunde köpa glass =P Den lilla gamen ;P

Nu ska jag nog gå ut och städa åt Em, ska bara käka nånting innan ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0