090818

Tja!

Jaha nu har man den jobbiga veckan igen. Blää! Varför kan inte killar ha det istället så vi tjejer slipper nånting? Men nee vi ska drabbas av allt och killarna kommer undan. Brukar bara vara första dan som jag är trött i kroppen och inte direkt orkar gö nånting. Sen vill jag bara träna och röra på mig så det försvinner fortare, för det gör det på mig. Så idag ska jag bara ta det lugnt, är ändå pissigt väder ute så jag kan lika gärna ligga och titta på One Tree Hill hela dan =P


Har som sagt inte gjort så mycket idag. Käkat lite och tagit en tablett, legat i sängen och läst i nån timme, städat lite åt Em och så har hon fått mat. Och nu sitter jag här ;P

Men nu blir det OTH ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0