090821

God morgon!

Vaknade vid kvart över 8 nån gång av att Isak bråkade som fan med mami. Han har ett jäkla humör den där ungen. Va lika bra att kliva upp då för jag kunde ju ändå inte somna om. Ja och Isak börja ju bråka me en på en gång. Satan va tokig han va idag. Han bråka som fan med mig och bara skrek och höll på enda tills han vart helt slut och inte orkade mer och mami fick ta han. Han va helt genomblöt. Han kan få såna jäkla utbrott så det är ju inte klokt. Men man vet ju vart han har fått de ifrån.

Pissigt väder är det idag också =/ Regnade lite förut och det ser ut som om att det ska komma mer. Så tråkigt och jag som hade tänkt rida nu på morgonen med E men det får nog bli senare iaf.

Mami, Isak & Danne följde me till Isa igår. Vi hämtade Isak hos en kompis på vägen till Isa. Men vi vart fast där i typ 1 timme ;P Hans kompis mamma är väldigt duktig på att prata så man kommer inte där ifrån i första taget ;) Men dom är ju så snälla så det gör ju ingenting. Gav Isa mat och fyllde på vatten för dom hade ju typ ingenting kvar.


Sen senare på kvällen så fick jag för mig att jag skulle städa åt chinchillorna och greja på med dom. Sprang fram och tillbaka och gjorde massa saker. Är la lika nästan skitigt där idag för dom är riktigt duktiga på att skita ner dom små pluttarna ;P

Nu ska jag hämta nånting att käka =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0