090827

God morgon!

Vaknade vi 8 idag. Helt otroligt och idag är jag inte lika trött heller =P Men lite trött är jag och inte blir man piggare av det här skit vädret direkt =/ Så tråkigt att det bara ska vara piss väder hela tiden. Hade ju varit skönt om det hade fått vara varmt ett tag innan hösten och vintern kommer. Nu känns det ju som höst för det är ju så kallt, speciellt på morgonen och kvällen. Det enda som fattas är alla fina färger.

Vi har haft besök av bondens hund idag =P Va ett tag sen han va här nu ;P Han kommer alltid hit när han är ute på vift =P Men han är ju så gullig och Mimmi gillar honom =)

Igår när pappa, farmor och dom va här så fick vi veta att pappas farbror, han har en husvagn inte så långt här ifrån som han brukar va i och nån da här så hade han åkt till pappa efter att pappa hade kommit hem från sjukhuset. Och medans han va där så sprängdes hans husvagn i luften. Det va ju bara tur att han åkte till pappa då för annars hade han ju dött. Så jäkla läskigt. Jag har aldrig klarat av gasol grejer, har alltid varit rädd för det för man vet aldrig när skiten sprängs.

Nu ska jag titta lite på tv =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0