090831

Tjena!

Idag har jag inte orkat blogga. I morse va jag riktigt seg så jag hade ingen lust att slå på datan innan jag skulle iväg och nu har jag vilat lite efter maten och så har jag gjort lite annat på datan =P

Idag har jag och J fixat med hö, spån, hämtat Isas saker och så åkte vi till fränsta. Jag köpte mer mat till Isa och en salva, samma som jag köpte på Hööks förut. Skönt att allting är klart tills i morgon då vi ska flytta henne. Sen åkte vi hem till henne och jag fick hälsa på hennes otroligt söta valp =P Lägger upp massa bilder på han sen =P

Igår så red jag med Eva & Linda =) Sista turen tillsammans. Va jätte länge sen vi 3 red tillsammans, riktigt trevligt va det iaf =) Lite tråkigt på ett sätt att vi ska flytta Isa just för att hon är så fäst vid Bitter & Rigge, men samtidigt så vill man ju ha henne nära. Och hon kommer nog trivas med dom andra hästarna där borta =)

Fick hälsa på Lindas valp Elmo igår för första gången =P Han va riktigt gullig =)

Nu ska jag kolla igenom bilderna som jag tog på Miloo och se vilka jag ska lägga ut här =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0