Grattis Daniella!

Tjena!

Idag fyller min syster Daniella 12 år! =P Grattis Grattis! =) Ska fira henne ikväll efter skolan.


Fy va trött jag har varit idag. Vaknade först vid halv 9 men sen så somnade jag om igen och vaknade lite då och då men klev inte upp förrän efter 10 nån gång. Tror jag håller på att bli sjuk eller nåt för såhär trött brukar jag inte vara. Kanske ska ta och käka lite extra vitaminer och sånt för jag vill verkligen inte bli sjuk.

Har varit upp till Helenes pappas katt. Gud va gla han blev när han fick gå ut ;P Igår när jag kom dit så satt han vid altandörren och bara skrek men då fick han inte gå ut, men idag fick han och kuta ut på en gång =P Han är så söt =)

Ska titta på en film nu =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0