Lite shopping








Den översta tröjan och strumpbyxorna är från GT. Dom andra tröjorna är från Cubus, nagellacken är där ifrån också. Den lilla söta burken är ifrån Lagerhaus.

Den översta tröjan är riktigt mysig, lite större och härlig =P Ska köpa mer såna där lite större mysiga tröjor nu till hösten och vintern =P Ska köpa massa strumpbyxor, benvärmare, knästrumpor och sånt där mys också =P

Det rosa nagellacket är så fint =) Så där riktigt rosa =P

Den där lilla burken är bara för söt hehe ;P Perfekt för mig att ha massa tuggummin i för jag får alltid springa runt och leta efter mina tuggummipåsar som jag alltid lägger i olika väskor, jackor som jag måste leta igenom. Men nu står den där lilla burken i min bokhylla, fylld med olika tuggummin =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0