Stan

Hej hej!

Kom hem runt 6 nånting. Tar sån tid att gå runt i affärer och försöka hitta presenter, mitt knä pallar inte riktigt de. Men jag hitta lite presenter iaf =P Hittade ett linne och 2 väskor till mig själv också ;P Man hittar alltid en massa saker som man själv vill ha när man går och letar efter presenter =P Men jag höll mig till dom här 3 grejerna bara för jag måste börja spara pengar för jag måste köpa nya vinterdäck i år.







Båda väskorna från GT, 29 kr/st
Linne från GT, 129 kr
Listerine från Willys, 69 kr


Väskorna va ju grymt billiga nu! =P Den guldiga har kostat 249 kr och den ljusblå 199. Och nu är dom på rea, 29 spänn är ju fan ingenting =P Hur bra som helst, nu har jag 2 väskor till i min samling ;)

Linnet är ju skit snyggt och billigt =P Ska köpa flera såna linnen fast hel svarta och så =P Fanns säkert flera linnen med olika tryck men jag kollade inte så noga ;P Sen är det en bröstficka på den också som inte syns på bilden. Det är ju skit snyggt på linnen ;)

Jag älskar Listerine så den här monster flaskan passar ju mig perfekt! ;) 1000 ml och för bara 69 spänn. För dom vanliga flaskorna på 500 ml brukar ju ligga på 50 spänn eller mer =P Den där flaskan kommer ju räcka bra länge för mig =P

Köpte lite andra grejer också som inte är så intressant direkt =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0