The Love Guru



Mike Myers spelar Pitka, en amerikan som återvänder till sitt hemland efter att ha uppfostrats på ett indiskt ashram. Tillbaka i USA försöker Pitka göra karriär i självhjälpsbranschen och hans första uppdrag blir att lösa kärleksproblemen åt en hockeyspelare vars fru lämnat honom för stjärnan i ett konkurrerande lag. Pitka måste få paret att hitta tillbaka till varandra och på så sätt även få hockeyspelaren i toppform inför avgörandet av Stanley Cup.

Skådespelare: Mike Myers, Jessica Alba, Justin Timberlake, Verne Troyer, Ben Kingsley, Romany Malco, Meagan Good, Jessica Simpson, Omid Djalili, John Oliver, Stephen Colbert, Jim Gaffigan.

En an dom knäppaste filmerna jag har sett =P Men jag kan ju säga att jag skratta en hel del, så vill man skratta mycket  ska man titta på den =P Eller så är det bara jag som har en sjuk humor, vad vet jag ;P Knäpp & rolig film =P


The Love Guru - Trailer

Kommentarer
Postat av: helen

ladda ner photoshop? :)

2009-08-26 @ 21:02:59
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0