Tröttis Mimmi

Mimmi ligger i soffan och sover som en liten gris =P Vi har varit och hälsat på Erica och hennes 2 hundar Houdini & Java =) Dini har hon ju träffat förut men Java är helt ny för henne =) Så sjuk söt hund! Älskar hennes blåa ögon, helt underbara! ;)




Mimmi va inte så pigg på att leka först när båda hundarna va ute. Hon bara morra och höll på. Men sen när bara hon och Java va ute så kunde hon leka lite =P Men jag vart lite chockad när hon stack iväg flera gånger ut på vägen och in till grannarna och hon lyssna inte på mig heller. Hon brukar alltid lyssna och speciellt när man låter bestämd för då fattar hon att man menar det, men nu sket hon i mig. Hon brukar aldrig sticka iväg sådär, speciellt inte på nya ställen. Så det där får vi träna på för hon ska komma när man säger åt henne.

Sen fick hon hälsa på Robin, Ericas mammas hund =P Där vart hon också en liten surpuppa, jag tror hon ska börja löpa snart för sådär grinig brukar hon inte vara mot hanhundar. Men men så är det ibland =P

Va jätte skoj att få hälsa på lilla sötis Java =) Sjukt go hund =) Skoj att träffa Erica också, va ju ett tag sen vi sågs =) Måste ju försöka träffas oftare, även fast man bor så nära så blir det aldrig av att man ses men det måste bli en ändring på det =P


Tog en bild på dom små pluttarna =P Glömde ju helt bort att ta kort ;P Inte den bästa bilden men ni ser ju iaf hur Mimmi & Java ser ut ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Mimmi är lika trött, seg och trög som mig xD :D HAHA!

2009-08-24 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0