091217

Tja!

Idag är det sviiiiiiin kallt! Nu är det 19,4 minus =( Varför kan det inte vara sommar året om för? Jag gillar inte den här kylan eller snön..

Har besiktat bilen idag och den gick igenom! =P Hade blivit lite galen annars, har ju ändå lagat en massa saker på den. Lämnade in den igår hos E igen, så nu fungerar fläkten men jag fick inte riktigt den värmen som har varit förut. Lite tråkigt men den fungerar ju som den ska nu iaf. Va inte så roligt att hämta bilen där idag direkt, gillar inte att starta bilen utan motorvärmare när det är -20. Men man har ju inte nåt val, fick starta den där en gång när det va -27 och den hade stått ute hela natten, då lät inte bilen så glad.

Ska snart åka och hämta Isak på dagis, sen måste jag ringa till S och fråga om hon kan köra bort en ny höbal till stallet. Den nya hästen får inte äta med dom andra så då måste vi ställa in en till. Får hoppas att hon kan komma idag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

men fifan, det är typ -7 här och jag håller på och dör =(

2009-12-19 @ 23:47:36
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken grym header å snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-23 @ 16:53:10
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: helen

men michelle, du har ju inte bloggat på en vecka,

har du dött? :O

2009-12-26 @ 20:56:53
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0