Trött

Hej!

Usch va trött jag är nu.. Har varit i stan hela dan, sen hann jag vara hemma 1 timme ungefär innan jag skulle åka till stallet och rida, kom hem strax innan 9. Så nu är jag as trött, måste sova snart.

Hittade lite grejer i stan, några julklappar och lite grejer till hästen som jag ska ta hem i morgon =P Ska ta en häst på foder ett tag, får se hur länge det blir. Ska iaf bli jätte skoj =) Jag och Janet (kanske Åsa) ska åka ner till stan i morgon med Goody för dom ska kolla hennes tänder. Får hoppas att det går bra. Sen kör vi henne direkt till stallet.

Idag va det riktigt mysigt att rida. Månen lyste som en stor lampa så jag och Jessica passade på att rida på tuben =P Där är det riktigt mysigt att rida där då, speciellt när det är lite snö =) Vi travade en del idag på både tuben och sen över ängen, riktigt härligt! =) Ofelia va riktigt pigg idag också ;P

Nee nu måste jag göra mig klar så jag får sova sen.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0