Beck - Flickan i jordkällaren

En liten flicka hittas död i en jordkällare och snart kommer det fram att hon varit död en längre tid. Martin Beck och hans team försöker ta reda på vem den lilla flickan var. Inget barn har anmälts saknad och dessutom finns spår på fyndplatsen som tyder på att någon varit där nyligen. När ytterligare mystiska händelser inträffar i närområdet leder utredningen dem till Berlin och Beck beger sig dit för att försöka hitta mördaren.

I rollerna: Peter Haber, Mikael Persbrandt, Marie Göranzon, Stina Rautelin, Petter Hüttner, Dieter Pfaff, Elisabet Carlsson. Regi: Harald Hamrell.

Det är så härligt nu när Beck har börjat igen =P Riktigt myssöndag blir det med OTH, GG & Beck ;P Det gillar jag ;)

Den här filmen va också bra =P Jag har nog inte sett nån utav dom skulle jag tro för den här hade jag inte sett och inte den som gick förra veckan heller. Finns la inte nån Beckfilm som är dålig =P Det enda jag inte gillar med såna här filmer är när det är barn inblandade. Gillar inte det men så är det ju på riktigt och det kan man ju aldrig komma undan. Men filmen va bra =P


Nu är det dags för mig att hoppa i sängen. Kommer vara rätt trött i morgon eftersom jag ska upp tidigt. Känns lite kasst att dom andra är lediga eftersom det är nån studiedag, men jag själv måste släpa mig upp. Och det lär vara kallare i morgon också för nu är det 20 minus =/ Och då känns det ju ännu värre. Men jag måste ju så det är ingenting att göra åt. Får se lite hur det blir i morgon också. Mami behöver åka till läkaren för hon har fått ont i ryggen igen så hon kan knappt gå. Och det lär inte vara så lätt för na att köra bil då heller, så vi får se om jag måste köra na i morgon också. Hon har ju haft det i 2 dar nu så hon måste ju dit.

Aja, nu måste jag i säng.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: helly

haha ja precis, jag hörde ni haft typ snöstorm igår eller när det var?



usch med snö, jag som ska åka hem nästa helg ;P

sen veckan efter det kommer martin till ljunga,

så då får du hälsa på aset :)

2009-02-09 @ 14:30:32
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0