Freda

Hejsan!

Kom hem efter 4 nån gång. Slutade inte tidigt idag. Åkte och handlade lite innan jag åkte hem. Jag hann inte vara hemma länge innan mami och alla mina syskon utan Kim kom hem från stan, så då va det bara att hjälpa till att bära in kassar och sen packa upp maten och ställa in. För som vanligt så bara pyser alla mina syskon iväg då. Blir så irriterad på dom.

Den här dan har varit bra som alla andra =P Inte så mycket bråk och så idag heller, vilket va väldigt skönt =P Igår så började jag spela fotboll med en grabb som alltid bråkar och jävlas med andra hela tiden, och det tyckte han va jätte skoj. Kom även 2 grabbar till då som ville vara me. Sen idag så kom den bråkiga grabben in när jag va påväg ut och frågade om vi kunde spela fotboll =P Och självklart så sa jag ja, för han behöver nånting annat att göra så att han inte börjar bråka med andra. Och han tycker ju att det är jätte skoj så det är ju bara bra =)

Jag måste bära in ved och städa rummet idag. Va ju borta hela dan igår så då hann jag ju inte göra nånting. Så det får bli idag istället. Men först ska jag käka lite och läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0