Fredagen den 13:e

Tja!

Den här dagen startade inte riktigt som alla andra dagar. Först så vakna jag av mobilen som ringde vid kvart i 7. Och som vanligt så tänkte jag ligga kvar i sängen i nån minut, men det vart inte riktigt som jag tänkt utan jag somnade tydligen och vaknar upp kvart över 7 och då flyger jag upp ur sängen.

Sen när jag höll på att klä på mig det sista så tänkte jag att jag inte ska glömma fikat. Vem glömde fikat? Jo jag. Kom på det när jag stod vid bussen, ringde mami och så kom hon med det, vilket va tur och väldigt snällt av na =P

Annars har dagen varit bra ;P Va ju och kollade på isskulpturer med barnen från förskolan och fritids. Det är riktigt häftigt vad man kan göra med is =P Ska kolla hur bra bilderna vart sen som jag tog med mobilen. Blev dom rätt bra så får ni la se nån bild sen ;P

Fick sluta tidigare idag också precis som förra fredagen. Riktigt skönt =P Och mami åkte till fränsta och gjorde lite grejer också så vi fick åka bil hem =P Sen när vi kom hem så hann jag bara äta och sen skulle vi åka och hämta 3 chinchillor, bur och massa andra grejer som vi har köpt från några i torpshammar =P Jag tycker inte att vi skulle ha köpt dom, lite onödigt att dra på sig mera djur. Men ja det är ju vad jag tycker. Men dom är jätte söta =D Ni får se en bild på dom senare idag eller i morgon =P

Nu ska jag gå och tömma diskmaskinen innan mami börjar gapa på mig =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0