Godnatt!

Hej!

Nu börjar klockan bli mycket och jag är as trött. Men jag är lite sugen på att se en film, Seven Pounds rättare sagt =P Men känner jag mig själv så kommer jag somna om en stund. Men jag vill se den nu ;P Ska upp tidigt i morgon också för jag och mami ska åka och träna, så jag lär ju vara as trött i morgon om jag kollar på filmen. Aja, får se hur jag gör.

Idag va vi på getberget hela dan =P Jag åkte snowracer med 3 ungar från förskolan, vilket dom tyckte va as skoj ;P Det va väldigt många ungar som åkte pulka, snowracer m.m. Sen va det ett gäng som åkte skidor och så också =P Jätte roligt va det iaf och ena tjejen som jag åkte med tycker att jag är den bästa fröken ;) Hon är så söt =) Det som va mindre roligt va la att jag typ hade snö överallt =P Va inte så skönt efter ett tag direkt. Va as roligt att åka och jag va den enda vuxna som åkte med ungarna och va där med dom över huvud taget. Alla andra stod på andra sidan liksom. Riktigt rolig da har det varit.

Sen när jag kom hem efter 5 nån gång så fixade jag bara lite hemma och packade ner mina ridkläder. För sen åkte jag och köpte och drog hem till Linda =P Vi satt och snackade och så medans vi åt och en stund efteråt. Väldigt trevligt =P Sen red vi en sväng och hästarna va väldigt pigga idag =P Sen va det tänkt att vi skulle kolla på en film, men när vi va klara med hästarna så visade det sig att klockan va 10. Så vi fick skippa det den här gången eftersom jag ska upp tidigt i morgon så vi får la gö det en annan gång =P Kvällen har iaf varit väldigt trevlig =)

Nee nu ska jag la sova eller nåt ;P

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0