Happy valentine's day

Tjena!

Ja idag är det Alla Hjärtans Dag =) Har ni haft en bra dag så här långt? Det har jag =P Jag har varit hos Linda (som jag jobbar med) och vi har varit ute och ridit =P Det va hur mysigt som helst! Det har varit jätte fint väder idag och inte så kallt heller vilket va väldigt skönt ;P Och vi va ute i ungefär 2 timmar. Va så härligt att rida igen och hon har så mysiga hästar =) Jätte goa båda två =P Hästen som jag red, han testar alltid nya personer som rider han och han testade mig =P Han tog ett riktigt skutt upp i luften men det är inte så lätt att få av mig så jag satt ju kvar, vilket kanske inte va lika roligt för han men ;P Han skulle kunna försöka med typ vad som helst och det skulle inte göra mig nånting. Så det blir la rätt tråkigt i längden =P Han försökte inte göra om det iaf. Har varit en riktigt rolig da =D Ska dit i morgon igen =P

Roligt att ha nån som har samma intresse och så som man kan umgås lite me =) Det är verkligen bra att jag fick praktisera i fränsta för annars hade vi ju inte börjat umgås. Och det är ju roligt ifall om vi kan börja umgås en del, för jag umgås ju inte direkt med nån här nu vilket är väldigt tråkigt. Så det skulle ju vara jätte skoj =P Det är ju lite tråkigt att man inte umgås längre med dom som man va kompis med när man gick i skolan här. Men det blir ju så när man flyttar iväg några år. Så det är ju jätte skoj att jag och Linda har börjat umgås liksom ;P

ja jag har inte gjort så mycket annat idag än att vara hos henne. Pratade lite med mami när jag kom hem, vilket va runt halv 3 nån gång =P Vi satt och prata i ungefär 1 timme ;P Och nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska kolla på tv =P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

åh vad kul att du fått rida ;P

martins syster har ju stall med hästar,

så jag ska ta en tripp någon helg.



vem åkte ut lets dance?

jag vet att du kollade på det =P

2009-02-14 @ 21:51:09
URL: http://helly.bloggagratis.se
Postat av: Erica

Men du kan ju umgås med mig också gumman de vet du ju!:) Bara slå en pling e ling. Jag älskar ju också hästar men tyvärr har jag ju ingen häst längre som du kan få rida på.. Skulle haft älskade Halloween här =) Men roligt att du fått rida iaf.

Ha e bra allahjärtans dag!



Kraaam

2009-02-15 @ 03:07:16
URL: http://chiqoulette2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0