Hemma

Hej!

Kom hem vid halv 5. Har käkat och fixat med lite andra saker.

Den här dan va lika rolig som igår =P Alla ungarna är så snälla =P Men det blir ju lite bråk då och då men så är det ju. Idag va jag me när ena gruppen va på biblioteket. Sen har dom åkt lite skidor, varit ute och lekt, pysslat och massa andra grejer =P Roligt är det iaf ;P

Efter att jag hade slutat så åkte jag, Cassandra & Bell och köpte hö och kattmat. Är ju så satans kallt hela tiden nu så Em måste ju ha massa hö att käka och även bädda i, tills jag kan köpa massa halm. Jag tycker det kan bli varmare nu, typ 5 minus för då är det lagom. Men så lär det ju inte bli men önska kan man ju ;P

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0