Lörda

Hejsan!

Sitter just nu och käkar frukost. Har bara legat och segat i sängen i nån timme. Orkade inte gå upp så först låg jag och stirrade upp i taket men det vart väldigt tråkigt efter ett tag så då började jag läsa boken som jag inte är klar med än =P

Är lite snorig nu också och har lite ondare i halsen. Jag tycker att jag har varit sjuk så det räcker för hela året och jag hoppas att det här går över snart för jag vill inte vara sjuk igen. Jag hatar vintern för jag blir så mycket lättare sjuk då. Och det blir ju inte bättre av att man är med ungar hela dan som inte alltid är helt friska och så hostar dom rakt ut och allt. På sommaren så är jag typ aldrig sjuk, men på vintern så är man ju nästan aldrig helt frisk och alla springer ju typ runt och är sjuka då. Hatar det.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0