Sängen nästa

Ja nu är det dags för mig att hoppa i säng. Vill ju hinna sova lite innan jag ska upp i morgon bitti ;P

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Suttit lite vid datan, kollat på tv, käkat lite, betalat räkningar och fört över pengar till mami =P I morgon får jag lite mer tid hemma iaf för vi ska inte åka och träna då. Jag hade tänkt göra lite yoga hemma, är väldigt bra att ha såna filmer kan jag ju säga =P Så det får bli min träning i morgon.


Här är bilden på några av ungarna och klosstornet ;P Inte så snygga svarta ringar för deras ansikten men som sagt man kan ju inte lägga ut bilder här på andra där man ser hela dom liksom. Här ser ni iaf att tornet är högre en ungarna ;P Han som gjorde tornet fick stå på en stol på slutet =P Ett under att det inte rasade ;P Och det stod kvar där ett tag innan det rasade =P

Nee nu ska jag sova =P

Sleep tight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0