Ska snart sova

Åkte till badhuset förut, fast det vart lite sent. Jag handlade lite fika + avokado och keso =P Så jag har gjort den där röran igen med avokado, keso och vitlök på knäckemackor ;P Så himla gott =P

Har inte gjort så mycket sen vi kom hem. Käkat lite då, tagit in ved så mami kunde elda, kollat lite på tv och suttit lite vid datan. Ska snart gå och borsta tänderna och tvätta facet. Är jätte trött och jag bara längtar efter min goa säng ;P Ska bli så skönt med helg så man kan soooova hehe ;P Jag hoppas att det inte är lika kallt i morgon så det blir lite lättare att gå upp för det är alltid så kallt här nere på morgonen när det är så svinigt kallt ute, medans det är as varmt på övervåningen. Då är det verkligen inte så roligt att kliva upp.

Aja nu ska jag göra mig i ordning och hoppa i säng ;P

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Wendela



Vet något kul, brukar komma hit o läsa lite, skit kul!





:D



Nu vart du glad va?

2009-02-13 @ 15:01:49
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/
Postat av: aguilera fanblogg

fortsätt gärna besöka min fanblogg om christina som råkade försvinna ett tag pga av att jag är en klant,men ser att du gillar christina så:)!

2009-02-13 @ 21:57:46
URL: http://aguilerachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0