Sovit

Har legat och sovit i några timmar med en katt som trängs som satan =P Knarpus snor typ alltid hela täcket för mig när jag vänder på mig och så kommer han närmare hela tiden tills jag ligger där utan täcke och med en katt som ligger utsträckt över hela täcket ;P Han är en liten fuling =P Hehe

Va iaf jätte skönt att få sova lite. Behöver det nu för jag ska inte bli sjukare så är det bara. Och så blir jag så irriterad när jag hela tiden hör dom där ute prata om att jag kan ju gå ut och skotta det som är kvar, typ hela tiden. För det första så finns det en till här hemma som för en gångs skull faktiskt kan göra det. Och det är inte så skoj att stå där ute nu och skotta när det är typ 13 minus när jag har ont i halsen, snorig och lite ont i hövet. För jag vet att jag blir sjukare då för det blev jag senast. Och så blir jag galen på Mimmi som bara skäller på katterna och massa andra saker hela tiden så jag har lust att skicka ut na. Jag lättirriterad just nu? Ni kan ju fråga dom här hemma vad dom tycker ;P

Nee men det är så jobbigt att bli sjuk igen, när jag inte hann vara frisk så länge. Och nu har jag ju praktik och får verkligen inte bli sjuk igen + att jag verkligen inte vill det. Och det blir ju inte bättre att jag får höra så fort jag kliver utanför min dörr, att jag ska ut och skotta. Gör mig mer sjuk bara, gör de.

Nee nu ska jag hitta på nåt annat.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0