Tisda

Tja!

Kom hem strax innan 8 nån gång. Va bara hem en snabb sväng som vanligt innan jag drog till Linda =P Jag red Mille på plan medans Linda tränade med Bitter där. Dom behöver ju göra lite annat än att bara gå ute i skogen och så. Får se om jag ska åka dit i morgon också efter träningen.

Dagen har varit bra som vanligt på förskolan och fritids =P Fast idag vart jag väldigt förbannad på lunch rasten. Det va speciellt 3 ungar, 2 från förskolan och 1 som går i 1:an eller 2:an som bråkade typ hela tiden och jag sa åt dom flera gånger. Men sista gången dom bråkade så vart jag så förbannad att dom fick en jäkla utskällning. Jag blir så trött på ungar som aldrig kan lyssna för man ska inte behöva säga åt dom 100 gånger. Det märks ju att dom blir lite chockade varje gång jag tar i lite när jag skäller på dom. Men bara för att jag bara praktiserar där så betyder inte det att dom får göra som dom vill, för jag har inte världens bästa humör och blir det så att jag får tjata hela tiden så blir jag förbannad tillslut. Men lyssnar dom inte från början så får dom skylla sig själva.

Idag blir det sängen senast halv 11 för jag är så himla trött. Ska läsa lite bloggar en stund och sen göra mig i ordning.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är så ouppfostrad

haha nerå, jag vill bara han ska uppföra sig när han träffar mina vänner, han är rätt så retsam av sig ;P

2009-02-24 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0