Torsda

Heej!

Kom hem innan 5 nån gång. Jag fick mami att åka till fränsta när jag hade slutat så jag kunde handla lite ;P Va även in en sväng på erikshjälpen och köpte 3 böcker ;P Böcker, musik & filmer är nånting som jag inte skulle klara mig utan, speciellt inte musik för det måste jag lyssna på varje da annars blir jag knäpp ;P

Dagen har varit bra som vanligt hehe =P Har la varit rätt lugnt idag. Har inte varit sådär jätte mycket bråk och så, vilket är skönt. Fast när det väl är nånting så får man tjata lite på dom för vissa ska ju vara väldigt roliga och inte göra som man säger. Vilket är lite jobbigt för håller dom på för länge så blir jag förbannad och jag vill inte behöva bli arg och skälla på dom för jag har ju som sagt lite humör. Ibland behövs det men vissa gånger så ska jag inte behöva bli arg.

Aja, skulle ju träffa Helene och hennes boy idag, men jag vet inte om dom har kommit hit än. Skickade ett mess till na förut men inte har muppen svarat än =P Så Helene om du läser det här, svara eller ring! ;P

Är ju lite surt om vi inte kan träffas idag för annars hade jag ju kunnat åkt till Linda, så hade vi kunnat rida eller jobba med hästarna på banan.

Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

ja, jag försökte ringa dig igår.

nu är det typ försent, vi åker till stan om en timme,

och kommer hem kl 1 inatt, sen åker vi 7 imorgon bitti ;P

2009-02-27 @ 12:00:34
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0