Torsda

Tja!

Kom hem strax innan halv 5. Va svin kallt i morse, 26,5 minus när vi gick till bussen =/ Det va inte roligt kan jag säga och när jag kollade hur kallt det va när jag klev upp så ville jag bara hoppa ner i sängen igen. Va mer än 28 minus då =/ Det va verkligen inte skoj att gå ut då.

Den här dagen har varit lika bra som alla andra ;P Det va flera barn som stannade inne på lunchrasten eftersom det va så kallt, vilket jag också gjorde. Idag har dom haft matte, lekt, gjort ett experiment, gjort lite grejer med lera och såna där saker. Som vanligt typ ;P

När jag kom hem idag så fixade jag med ett brev som jag skulle skicka till Tina, åkte och postade det och sen åkte jag upp till Helenes pappa och matade katten =P Efter nån minut så vågade han sig fram och vart riktigt go =P Så jag satt där en stund och goade lite med han när han ändå ville det ;P

Ska kanske åka till badhuset snart också. Några av mina syskon skulle bada och jag ska handla lite grejer. Måste ha med mig fika i morgon för vi ska på en liten utflykt i morgon och jag hoppas verkligen att det är varmare då, för är det över 20 minus så kan det la ändå inte bli nåt. Och blir det de så kommer det inte vara så härligt direkt.

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar ;P

Ciao!


Kommentarer
Postat av: helly

aww, gokatten, jag saknar honom :/

2009-02-15 @ 11:48:34
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0