Äntligen!

Har bara tagit hela dan att komma in här. Har försökt i hur många timmar som helst utan resultat. Men nu efter ett x antal timmar så är jag inne. Arg är jag också. Först för att jag aldrig kom in här och sen så när alla kommer hem efter att ha varit ute hela dan, så kommer dom in och sätter sig i vardagsrummet och börjar prata fast att jag ligger på soffan och kollar på film. Jag Hatar när folk kommer in och börjar prata när jag kollar på film. Roligt att inte få höra tv och jag tycker det är dåligt att dom bara kommer in sådär för dom vet ju hur jobbigt det är när andra gör likadant mot dom. Men ändå så gör dom alltid sådär mot mig. I vanliga fall så kan dom sitta i köket och prata men inte när jag kollar på film då ska dom sitta och störa. Och sen undrar dom varför jag blir arg.. Ahhh!

Nu ska jag göra någonting annat för att förhoppningsvis bli lite gladare igen..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0