Första dagen på nya året!

Tjena!

Jaha, idag är det första dagen på 2009. Kommer bli ett bra år det här =P

Hade ni en bra kväll igår då? Jag hade riktigt trevligt fast det spåra ur då alla skulle hem.

Vi åkte upp till L & M vid halv 8. Mami då trodde inte att det skulle vara några poliser ute men jag sa att dom kommer visst vara ute. Så hon körde 2 gånger för vi va 1 för mycket och vi kunde bara ta en bil eftersom det inte finns så mycket plats där uppe att ställa bilarna på. Men iaf så va det tur att hon lyssna på mig för när hon hämta mig och Cassandra och vi va på väg dit bort så kom polisen. Såg precis ut som om dom bara tänkte köra rakt ut i korsningen precis när vi kom, men dom stanna som tur va fast högre upp. Ja sen börja dom åka efter oss och sen inne bland alla hus så sätter dom på blåljusen ;P Jag börjar as garva för nu fick mami minsann också bli stoppad och med blåljusen och allt =P Polisen va iaf jätte trevlig och önskade Gott nytt år och så =)

Sen hos L & M så hade vi det jätte trevligt hela kvällen. Pratade, skojade och så hela tiden. Vissa där va ju fulla så det va lite roligt att sitta och lyssna på dom även fast jag fick hövet sönder tjatat av en viss person =P Massa ungar va det ju där också så vid 10 eller någonting så gick vi ut och sköt lite raketer så att dom minsta skulle få se. Sen gick vi ut igen vid 12 och sköt flera. Och efter det så körde jag hem 2 av mina små systrar.

Vid halv 3 typ så kom M och 3 till. Först va det trevligt och så. Satt och prata och så liksom men sen när alla skulle hem, ja då vart det mindre roligt.

Jag har gått ut och öppnat bilen och så att Cassandra kunde sätta in Isak. Sen efter ett tag så hör vi att det är några som bråkar. Vi går ut till vägen och kollar och så ser vi att T & S låg på backen och slogs. Alla va ute men det är inte en jävel som gör någonting och vissa personer stod bara nån meter ifrån men gjorde inget. Så jag vart så jävla förbannad så jag går bort dit. Börjar slita i T och så skriker jag på dom att lägga av. Sen kommer mami och sen reagerar dom andra som stod nära och börjar hjälpa till att sära på dom. Vilket inte va det lättaste. Till slut så kom dom isär och S kutade hem typ eller nåt. Mami sprang efter men han lyssna inte på na när hon skrek efter han utan han fortsatte så hon gav upp. Orkar inte ens gå in lite mer på vad som hände för det tar lite tid och jag blir bara så arg. Först att dom är över 30 och 40 år och håller på sådär. Och sen att det inte är en jävel som kan stoppa dom utan alla bara såg på typ och det är jag som går i mellan och får sen hjälp. Måste la ändå va lite pinsamt att en tjej ska behöva gå i mellan för att dom inte ska slå ihjäl varandra för att dom andra inte fattar att man ska stoppa skiten speciellt killarna då. Några va la lite för fulla och kanske inte riktigt fatta men det tycker jag ändå att man borde göra när man ser 2 personer som rullar runt på backen, att det inte är normalt. Fattar inte att det ska vara så jävla svårt att göra någonting då när några bråkar. För man kan inte bara stå och se på för nån utav dom kan ju faktiskt råka slå den andra riktigt illa, ja till och me ha ihjäl den andra personen. Fick även höra nu att det vart lite värre efter att vi kom hem och det sluta med polisen. Va la kanske lika bra. Blir så jävla förbannad på sånt här för jag hatar när folk håller på så här. Är nog lika bra att jag går och gör någonting annat nu för jag blir så jäkla arg.

Jag hade ont i hövet hela kvällen igår, riktigt sprängande huvudvärk men jag hade skoj iaf. Men sen när jag skrek på dom här dårarna som höll på, ja då släppte huvudvärken. Jag behövde nog få skrika lite =P

Nee nu ska jag fixa någonting att käka.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0