Fy satan vad kallt det är

God morgon!

Idag är det svinigt kallt ute, 27 minus =/ Fy fan va jag hatar vintern... Nu har man ju inte lust att gå utanför dörren och jag tycker så synd om Em som bor ute. Men det brukar ju inte vara såhär kallt länge och jag hoppas att det blir varmare lite senare. Ska iaf klä på mig som en tok snart och gå ut och ge na massa hö och mat och lite senare ska jag gå ut och goa lite me na, lill gumman.

Sen är det ju roligt att E inte har ringt om min bil än och jag måste besikta om den på månda annars får jag körförbud på den och det är inte roligt. Måste ringa dit sen och det är ju inte speciellt roligt att hämtade den idag heller för det lär ju inte vara speciellt lätt att få igång den nu utan motorvärmare och allt. Kan det inte bara ta och bli vår nu så man slipper den här skiten!

Nee nu måste jag gå ut till Em och sen ska jag fixa lite frukost =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0