Hämtat bilen

Jag och mami åkte och hämtade min bil för ett tag sen. Fick först inte igång bilen men på andra försöket så startade den men jag gillar inte att starta den utan att den har fått ha motorvärmaren på, för den lät inte speciellt bra när den gick igång. Och det är ju inte så konstigt heller eftersom det typ är 25 minus =/ Men nu är den fixad iaf =P Va ett litet fel till på den så det vart lite dyrare men den är iaf hel =P Va ju bara handbromsen och det där andra felet som dom hitta nu som va. Så på månda blir det besiktnig.

Sitter och äter frukost nu och läser bloggar =P Äter knäckemackor med den där röran igen hehe ;P Så himla gott ;)

Har ringt rektorn på Dannes skola också. Jag kanske kan få praktisera på förskolan där, dom hade haft massa praktikanter där ett tag nu så det är inte säkert att dom vill ha nån nu. Jag hoppas iaf att jag får vara där annars får jag ringa till nåt annat ställe.

Aja, nu ska jag fortsätta läsa bloggar och käka ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0