Hemma igen

Tja!

Har varit borta hela dan. Först i morse eller ja runt 10 så åkte jag och mami upp till ånge för vi skulle på studiebesök på posten med arbetsförmedlingen. Erica va där också vilket va väldigt trevligt =) Va ett tag sen amn såg henne. Va roligt att spana in posten faktiskt, verkar vara roligt att jobba där =P Jag ville så gärna lägga mig på dom där banden som all post åker runt på, men då hade jag la åkt ut med hövet före där ifrån ;P Sen va en brud som va med så jäkla jobbig. Hon va negativ till precis allt och bara klaga på massa grejer. Roligt liv hon måste ha.

Fick även veta att arbetsförmedlingen kan låta en gå en utbildning på 4 månader som kan leda till jobb och så sen. För jag vill ta lastbilskörkort och det kan dom hjälpa en med, så jag ska kolla upp sen när dom har såna kurser =P Jag hoppas att det finns nån närmare sommaren så man slipper hålla på nu när det är vinter för det känns ju inte sådär jätte skoj direkt att hålla på nu. Jag skulle vilja testa att köra lite nu, bara rakt fram så man får känna lite hur det känns =P Undra vem man ska försöka övertala för jag vet ju några som kör lastbil ;P

Sen hämtade vi Isak och han skulle ju inte hem på en gång bara för att inte Danne eller Bella va hemma. Sen när vi väl kom hem så va det bara att slänga i sig lite mat och åka till fränsta för Isak skulle vägas och allt sånt där.

Jag och mami fixade även gymkort när vi va i fränsta. Ska la iväg och träna sen kanske. Men jag hatar att träna när det är mycket folk för det finns inte så jätte mycket saker och så är det trångt. Men jag har inget annat val.

A ja, nu ska jag läsa lite bloggar innan maten är klar =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0