Nageltips

Jag misstänker att jag inte är själv om att ha dåliga naglar som bara skivar sig hela tiden? =P För några veckor sen hade jag naglar som såg förjävliga ut och dom skivade sig hela tiden. Och efter att jag hade haft nagellack i några dagar så såg dom riktigt hemska ut. Jag har alltid haft bra naglar men helt plötsligt så vart dom jätte dåliga.

Men iaf så köpte jag en nagelstärkare på Apoteket för dom brukar ju ha bra grejer så det va ju värt att testa. Och det är jag gla för nu =P Jag filade ner naglarna och använde det nån da innan nyårsafton och även innan jag målade naglarna. Och sen när jag tog bort nagellacket efter typ 1,5 vecka så va mina naglar fortfarande fina =P Och ändå så växer dom ju en del medans man har nagellack, och mina naglar brukar alltid se ut som skit då. Men inte nu =P Så även fast att jag typ bara hade använt det i 3-4 dagar och sen inte använde det på 1,5 vecka så va dom fina. Och nu har jag kört med det här nästan varje da sen jag tog bort nagellacket och nu är dom riktigt fina och starka och skivar sig inte =P Hur bra som helst ;D

Så har ni dåliga naglar så tycker jag att ni ska köpa den här nagelstärkaren och den är inte speciellt dyr heller. Kommer inte riktigt ihåg vad den kostade men mellan 40-50 kr va det iaf =) Och den räcker länge. Jag tror inte ni kommer bli besvikna =P





Där har ni en bild på nagelstärkaren och mina naglar, men jag fick inte till några bra bilder på mina naglar men jag hoppas att ni ser lite iaf =P Och så behöver ni ju inte tänka på hur mina naglar ser ut, har inte filat dom sen nyårsafton =P

Kommentarer
Postat av: helly

jag tycker du alltid haft fina naglar ;P

2009-01-18 @ 20:56:34
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0