Paketet

Va ju självklart dom snygga skorna från Halens som kom idag =P Och jag Älskar dom! ;) Så jäkla snygga och dom känns sköna, fast dom är lite stora men det är ju lätt fixat med hälgrepp. Sen skulle jag vilja ha en liten sula just bara nere vid tårna, trampdynan där ;P Får alltid så ont där och vill ha en mjuk sulbit där. Så det ska jag fixa nån gång. Då kommer dom bli extra sköna att gå i =P Dom här kommer nog garanterat att bli favoriter i sommar ;)

Sen fick man gratis Omega3-kapslar som räcker i 15 dagar också =P Det va inte helt fel ;P




Jag älskar att det är rosa sulor, så snyggt! ;P Dom är så underbara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej:) jo det är bara bra! hur är de med dig då?=) kram

2009-01-19 @ 21:17:41
Postat av: Carro

åh, skit fina

2009-01-19 @ 22:22:37
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0