Paketet






Audioslave: Revelations 2006, 49 :-
Audioslave DVD, 29 :-
Entourage säsong 1, 99 :-
Playa Del Sol, 49 :-
Hey Baberiba, 10 :-
Puckad, 10 :-
Alfie, 29 :-
Blue Crush, 10 :-
Big Brother 2004, 10 :-

Playa Del Sol är ju ett sjuk roligt program som jag bara va tvungen att köpa =P Har ni aldrig sett det så köp den för det är så jäkla roligt ;P

Entourage älskar jag =P Härlig serie det där =P

Big Brother köpte jag bara för att det är roligt att se allt sjukt som dom gör och så kosta den ju bara 10 spänn så =P

Varken Puckad, Alfie eller Blue Crush har jag sett och eftersom dom va så billiga så kunde jag ju lika gärna köpa dom ;P

Audioslave är sjukt bra =P Och jag älskar Chris röst, helt underbar är den ;)

Hey Baberiba är ju ett jätte roligt program det också så den va jag ju också bara tvungen att köpa ;P

Det va de jag köpte från Ginza =P Jag älskar ju musik & filmer så jag kan inte låta bli att köpa en massa, speciellt inte när det är rea hehe =P Sen så behöver ni ju inte bry er om att jag tog förjävliga bilder =P Hade inte tid att ta lite bättre för mami och Cassandra tjatade om att vi skulle gå på en promenad. Ni ser ju typ va det är iaf hehe =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0