Pamela Anderson: Girl on the loose

Kollade på Pamelas program som va för en stund sen. Dom har klippt ihop programmet och så, att det är lite jobbigt att kolla på det. Men jag tycker det är roligt att kolla på såna där program =P Pam verkar vara en go tjej =)


Ska gå och lägga mig snart. Ska upp rätt tidigt i morgon för jag och mami ska upp till ånge. Är ju bra om man är lite pigg då för jag antar att det kommer vara snorhalt eftersom det har varit plus grader hela dan, så det finns ju risk för att det är halt i morgon, speciellt om det fryser på.

Idag har jag & Danne iaf tagit in massa ved. Dom andra är så jäkla lata och gör ingenting. Men dom ska inte få duscha heller eftersom dom aldrig kan hjälpa till. Är oftast jag som tar in massa ved när det är slut. Och dom andra tror att dom kan duscha hela tiden utan att behöva göra någonting. Latmaskar som vill få allt serverat är vad dom är.

Aja, Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0