Sundsvall

Tjena!

Kom hem för snart 1 timme sen. Har varit i stan med mami, Cassandra & Bella. Vi har handlat as mycket mat, verkligen jobbigt att vi är så många i familjen. Har lyckats få ont i ryggen igen. Fick ju det nån gång när jag bar Isak och han bara bråka och höll på så att nånting i ryggen vart fel, men det gick över efter nån da men nu har samma sak kommit tillbaka igen. Skit irriterande. Tur att man inte ska träna idag, får hoppas att det har blivit bättre tills i morgon.

Köpte en cardigan & en klänning på GT också, kunde inte låta bli =P Ni får se bilder på det snart.

Idag är det piss väder, blöt och äckligt. Och jag hatar dom där som bara måste köra som galningar och alltid köra om och så svänger dom in typ precis framför en så det bara sprutar upp massa vatten och skit så man inte ser ett piss. Så jäkla irriterande. Idag är det bara en person som har haft någonting i hjärnan och kört bra långt fram så att det inte sprutade upp massa vatten och skit när han/hon svängde in igen. Såna människor gillar jag, som gör det lite lättare för en annan =P

Nu ska jag fixa in bilderna på datan.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0