Sveriges värsta bilförare

Adam Alsing och juryn - rallystjärnan Ramona Karlsson, motorjournalisten Mia Norberg och trafikpolisen Ruben Börjesson - får träffa de nio deltagarna. Det deltagarna har gemensamt är att ingen vill vinna och de saknar alla kontroll över sin bilkörning. Det första momentet de utsätts för är stadskörning.

Åh satan i gatan va dåliga dom är! Hur kan man köra så dåligt?! Jag höll på att garva ihjäl mig hela tiden =P Asså herregud säger jag bara ;P Både dom som kör och dom som satt bredvid sa ju helt sjuka och roliga saker =P Den där tanten eller vad man ska säga, hon i rosa va ju helt galen =P Och va hon svär och har sig ;P Va så rolig när han som åkte med henne sa: Höger, blinka, stanna för kärringen i päls! Sen drog han ju även i handbromsen 1 gång när hon inte stannade =P Asså fy fan för att möta nån sån där galning i trafiken. Satan va jag skulle bli galen.

Jag fattar inte hur man kan va så dålig. Dom kör mot rött, håller på med allt annat än att köra, har en hund i knät, svänger vänster i en rondell, kör som galningar fast det kommer människor och massa annat. Helt otroligt! Det är ju as roligt att kolla på dom när dom är så satans dåliga ;P Men skulle jag träffa en sån dåre på riktigt så skulle jag bli skit förbannad och få damp ;P

Har ni inte sett programmet nån gång så tycker jag att ni ska kolla på det för det är väldigt roligt ;P Man skrattar typ hela tiden =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0