Tisda

Hej!

Usch, idag vaknade jag vid halv 1 =/ Och jag som hatar att vakna sen för då har ju typ hela dan gått känns det som.. Men såhär går det när jag inte har sovit tillräckligt på 2 dar och sen satt jag uppe länge igår också för jag vart ju aldrig trött. Det är nåt fel på mig =P Men idag, idag ska jag gå och lägga mig tidigare för i morgon ska jag upp till ånge och träffa Tina och då kan jag ju inte ligga och sova hela dan =P

Jag ska läsa lite bloggar nu och sen ska jag gå ut och ta in massa ved. Måste göra massa vettiga saker idag eftersom jag har sovit bort halva dan. Jag vart så gla förut när jag såg att det bara är typ 1 minus ute =D Så himla skönt! Dom där 23 minus får gärna aldrig mer komma tillbaka, för nu vill jag kunna vara ute utan att hålla på och frysa ihjäl så fort jag kliver utanför dörren =P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0