090705

God morgon!

Vaknade 11.20 så jag har inte varit vaken länge ;P Vaknade av att jag fick ett sms, vilket va tur annars hade jag la fortfarande sovit =P

Kollade ju på film igår kväll. Såg klart en av dom och så tänkte jag att jag kunde se den andra också för jag va inte speciellt trött, visst.. Hann se en bit av den filmen sen somna jag, vakna till några gånger. Sen vakna jag till ordentligt en gång men då va filmen slut och då tänkte jag att nu måste jag ju orka se den. Men efter nån minut sov jag igen =P Så idag ska jag kolla klart på den =P

Men nu ska jag fixa lite frukost =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

jo han var så den första timmen,

sen frågade han inte en gång om det var något speciellt jag ville göra, eller om han och jag skulle göra något. eller hur jag hade det i göteborg,

ingenting frågade han.



little man är asrolig btw ;P

2009-07-05 @ 12:36:22
URL: http://helly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0