090707

God morgon!

Vaknade strax innan 10. Nu märks det verkligen att det är skit väder för min kropp blir otroligt seg och så blir jag jätte trött. Tråkigt när det är sånt här väder för man har ju ingen lust att vara ute.

Internet dampa en hel del igår så jag låg och kolla på 2 filmer istället. Nu fungerar skiten som den ska me den lär ju få spel snart igen.

Va hos hästarna igår. Tog me mig lite morötter till dom =P Sen så satte jag på Isa & Rigge deras täcken. Är ju så pissigt väder nu. Fick ju åka ner och hämta täckena vid den stora sommarhagen så då passade jag på att fråga K om jag skulle sätta på Rigge täcket också. Lite synd om han skulle gå utan medans Isa & Bitter får ha täcke. Och bara för att Isa skulle få på sig täcket så va hon ju nästan helt lerig =P Ska åka till na om en stund innan alla program om Michael Jackson börjar =)

Prison Break började ju igår =D Självklart satt jag klistrad vid tvn ;P Jag hatar verkligen när dom slutar sådär jäkla dumt och man bara väntar på att man ska få se fortsättningen, så slutade det igår. Så nu vill man ju bara att det ska bli månda igen så man får se fortsättningen =P


Nu ska jag fixa lite frukost och sen läsa lite bloggar =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv. Åh , haha K-tjejerna ;P

Hoppas du får en underbardag sötnos!

2009-07-07 @ 10:59:17
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0