090716

God morgon!

Klev upp kl 8 idag för jag skulle ringa till tandläkaren. Har tid där idag 10.20 men jag ville veta vad det kostade för när jag kollade på sidan så står det 600 spänn och andra roliga summor för en vanlig undersökning och så. Så jag va ju inte direkt gla igår när jag kom på att jag skulle få betala, för det här är första gången sen jag va 19 som jag ska dit. Men jag ringde ju förut och frågade vad det skulle kosta men hon sa att jag har ju frisktandvård så då kostar det ingenting. Hallelujah! ;P Det känns väldigt skönt för jag vill inte betala såna där äckliga summor för att dom ska peta lite och ta kort på mina tänder. Är ju skillnad om man har pengarna men som jag som inte har hittat ett fast jobb än är det inte så roligt för.

Ska käka lite nu och börja göra mig i ordning sen. Skriver mer när jag kommer hem =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0