090717

Tja!

Jag vart så glad förut när jag tittade ut genom fönstret och såg att det är jätte fint väder =P Hoppas hoppas att det håller i sig hela dan! ;P

Ja igår så va jag ju först till tandläkaren på morgonen. Hade ett litet hål som ska fixas men annars va det bra. Sen kände hon lite på mitt tandkött och såna grejer. Köpte lite grejer på apoteket sen också. Sen va jag hemma en stund innan jag skulle åka och jobba.

Hade ju bara 2 barn igår =P Så himla lugnt nu på fritids när det är sommarlov. Lite tråkigt när det är så lite barn för man blir lite rastlös. Får hoppas att det är mer barn nästa vecka då jag jobbar =P

I onsdags så red jag och Linda. Klättrade med dom, va ju ett tag sen vi gjorde det och sen så bada vi lite me dom =P Ska rida idag för nu måste det här vädret hålla i sig för nu är jag trött på skitvädret. Igår åskade det nästan hela dan och så regnade det då och då. Inte speciellt roligt..

Nu ska jag gå och käka lite ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0