Jag & Isa

God morgon!

Har varit vaken sen halv 9-9 nån gång. Har inte gjort så mycket bara kollat på tv och käkat lite. skit väder idag =/ Jag som hoppades att det skulle vara fint väder idag, men inte..

Igår så va jag och mami i vårat andra hus och fixade, va där i ungefär 3 timmar. Sen åkte vi och tittade till hästarna en sväng. Sen lite senare på kvällen så åkte jag, mami, Isak & Mimmi till hästarna igen för jag skulle bada lite med Isa och Isak ville också bada =P Isa älskar ju att stå och plaska, hon kan stå så jätte länge =P Badade en stund och sen åkte vi till huset igen och fixade lite mer.







Mami fick ta lite kort igår med min iPhone =P Lite svårt att ta bilder själv så det va ju bra att hon va me så man fick några =P

Grillade gjorde vi också senare på kvällen, as gott! =) Tittade på tv också med mami =P

Nu ska jag läsa lite bloggar eller nåt ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0