090726

Heej!

Gud vad tiden går fort. Juli är snart slut och vi har inte haft en riktig sommar än. Bara regnar hela tiden nu.

Klev upp 9 idag. Har bara suttit och tittat på tv och goat lite med chinchillorna =) Ska snart gå och plocka lite blåbär, plockade 1 l igår kväll. Men bläää, nu spöregnar det =/ Fy fan..

Åkte till Isa igår kväll också. Hon va så söt igår för hon och Rigge stod nästan nere vid vattnet och Bitter stod på ängen och när jag visslade på henne så kom hon först och sen Rigge i full galopp mot mig och Bitter ;P Hon är då väldigt duktig på att komma till mig på en gång iaf =P

Ska försöka komma igång med veckans kändis igen, så det passar ju bra att börja med det nu när det är så pissigt väder =P Om det finns nån kändis som ni skulle vilja läsa om så kan ni ju skriva de, så gör jag ett inlägg om den kändisen =P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0