Aerolates

Hej hej!

Har precis tränat lite. Testade träningsfilmen Aerolates. Har flera träningsfilmer som jag inte har provat än, men dom som jag har testat är bra =P

Det här är iaf en kombination av Pilates och Aerobics, så det är lite mer fart. Roligt va det men det är inte så lätt första gången att få till alla rörelser helt rätt. Men efter några gånger kommer det ju inte vara några problem, man får ta sig tid till att lära sig rörelserna helt för sen blir det ju jätte roligt när man kan göra allt rakt av utan att behöva kolla lika mycket på dom på videon =P


Jag tycker det är bra att ha såna här träningsfilmer hemma för det är roligt, man kan variera sin träning mer och man slipper åka till nåt träningshus för att göra det. För det är ju inte alltid man har tid att åka iväg och träna och då är det ju perfekt att kunna gö det hemma =P Finns så mycket grejer man kan göra hemma som gäller träning som man inte tänker på eller tar tillvara på. Men iaf filmer är ett jätte bra tips för det här är bra filmer, inge skit som man kan tro =P Gillar man att testa på nya grejer så är det här en bra grej =P

Nu ska jag käka lite frukost ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0