Filmtajm

Tja!

Kom hem för en liten stund sen. Har varit hos Isa en stund, hon har fått mat och så har jag pysslat lite me na =P Ska bli skönt när hon får en ny sko så jag kan börja rida na igen, sätta igång träningen =P

Svängde även in på macken, vart lite sugen på chips ;P Och som vanligt så fastnade jag ju framför filmerna =P Det är ju riktigt farligt när dom säljer massa gamla hyrfilmer för 39 kr, då bara måste jag ju hitta nån bra =P Köpte 2 st idag, komedier (som vanligt nästan =P), älskar att skratta så då passar ju såna filmer väldigt bra =P Tror faktiskt att jag har mest komedier =P Hade tänkt kolla på en av dom eller båda 2 kan det ju också bli, beror lite på om jag orkar eller inte ;P



Får se om jag orkar skriva om Michaels bok sen. Hade tänkt skriva lite om vad jag tycker och så, men jag får se om jag orkar skriva det idag annars blir det i morgon istället =P

Ha de gött! =)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micke

Trevlig blogg :)



Känner igen det där med filmerna, jag kan inte heller låta bli att köpa ibland när jag hittar billiga filmer :)

2009-07-05 @ 10:59:03
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0