Godnatt!

Nu vart det ett sent inlägg. Ska snart gå och lägga mig för det vore ju bra om man kunde börja komma i säng lite tidigare för nu blir det nästan alltid efter klockan 1. Men det är inte så lätt att ändra =P

Jobbade ju nån timme idag. Hade ju som sagt bara J där idag, stackars barn som har fått vara själv hela dan =P Hon satt och spelade tv-spel och jag tittade på och så fikade vi också =P Hade det riktigt mysig framför tven när det spöregnade =P Det vräkte ner en hel del och vi satt och kollade ut genom fönstret. Så mysigt att sitta inne och kolla ut genom fönstret när det regnar och mysigast är det ju när man sitter i bilen =P Älskar verkligen att sitta i bilen när det regnar och det är väl antagligen därför jag även gillar att köra bil då ;P


Va hemma en stund innan jag åkte iväg till Isa strax innan 7. Lämnade även av Bella & Cassandra på fotbolls träningen.

När jag kom till Isa så va tanten som äger hagen där. Stod och pratade med henne i 40 minuter =P Det andra huset vi har är en gammal skola och vi kom in på att det är vi som äger den och hon vet ju lite mer om den eftersom hon gick där när hon va liten, så hon berättade vissa saker som vi inte visste. Hon skulle även kolla om hon kunde få fram lite kort där ifrån så vi får se hur det såg ut då, för sånt är så himla intressant =) Och man skulle ju vilja veta hur det såg ut på tomten, vilka rum dom använde till vad, vad det va för möbler, ja allt sånt där =P Funderar på om jag ska fråga na om hon skulle vilja komma dit och berätta lite och visa hur det va och så, för jag är så nyfiken ;P

Efter att vi hade snackat så tog jag ut Isa. Hon hade tappat ena fram skon, väntade bara på det för den hade böjt till sig lite så jag väntade bara på att hon skulle trampa av sig den. Väntar fortfarande på att T ska ringa, han skulle ha ringt förra veckan men jag får la skicka ett sms till han i morgon.

Tog iaf ut henne en sväng. Började jogga lite lugnt och sen ökade jag tempot så Isa fick springa lite fortare ;P Kände verkligen att jag måste ut och springa mer för kondisen är inte den bästa =P Det märktes iaf att Isa tyckte det va lite roligt att jag sprang med henne ;P Inte ofta man gör det med sin häst direkt =P Men det är bra mycket roligare än när man springer själv =P Jag kämpar mer när jag har Isa med mig för då känns det som om att jag måste springa längre så Isa får springa lite. Så jag får börja göra det här lite oftare med henne =P Är ju bra att variera hennes träning och jag får min träning samtidigt =P Nu när hon bara har 3 skor så tänkte jag springa med henne och gå mycket på vägen så hon får lite annan träning tills hon blir omskodd och jag kan rida också. Måste verkligen komma igång och träna olika grejer med na hela tiden och inte bara rida. För det finns mycket man kan träna och dom tycker ju att det är roligast om dom får göra olika saker hela tiden och inte bara samma varenda gång.

När jag kom hem så käkade jag lite och pratade med mami. Kollade även på So You Think You Can Dance som jag inte missar 1 sekund på nu =P Dom är ju så sjukt duktiga! Jag skulle verkligen vilja börja dansa igen, synd bara att man antagligen inte kommer ha tid sen.

Nee nu måste jag hoppa i säng för klockan bara springer ju iväg.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0