Grattis Cassandra!

Tjena!

Ja idag så fyller min syster Cassandra 16 år! =P Hon börjar bli stor nu hehe =P Tiden går ju så fort så det är ju inte klokt!

Vaknade 11.20 idag. Vet inte riktigt när jag kom i säng i natt, fastnade framför Playa Del Sol bra länge ;P Men det är ju så sjukt bra så jag måste fortsätta kolla å det ikväll =P

Ja vi hittade aldrig LP skivorna igår. Så vi måste leta i källaren för det är säkert där dom är. Det är ju bara det att vi har så sjukt mycket saker där nere så det kommer ju ta 100 år att hitta dom isf. Vi hittade en LP skiva i magdbyn och det va med Michael & Diana Ross =P Jag hoppas att vi hittar nån mer skiva sen.

Nu ska jag käka frukost och sen hjälpa till att städa för snart börjar la mami tjata på mig =P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ★ Savefors★

Hoppas att du får en bra lördag !



Grattis till henne !

2009-07-04 @ 12:59:55
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: jossan

okej! tack då ska jag nog göra det ^^ allt bra?

kram

2009-07-04 @ 13:43:25
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0