Hemma

Tja!

Kom hem för ett tag sen. Sista barnet gick halv 5, fixade lite innan jag och Isak åkte hem. En sak som jag stör mig lite på är att när det står en viss tid på ett barn men barnet blir hämtat mellan 1-1,5 timme efter den tiden. Va så förra veckan också när jag jobbade 2 dagar. Jag tycker ju att vet man att man kommer komma senare så kan man väl ändra tiden till en senare för det spelar ju ingen roll om dom går hem tidigare, men det är ju lite dåligt att man kommer och hämtar så mycket senare. Annars ringer man väl och säger att man kommer senare, men eftersom det här iaf har hänt 3 gånger som jag vet så tycker jag att man ändrar tiden. Så att man alltid vet.

Regnar stup i kvarten gör det också, så himla tråkigt =( Blir antagligen ingen ridning idag om det inte blir bättre väder senare ikväll. Tar så lång tid innan sadeln torkar när den blir helt blöt så det är inte så roligt direkt att rida när man blir helt genomblöt.

Köpte framskor idag till Isa. Fanns i den storleken som hon skulle ha så jag ska testa ikväll och se så att dom verkligen passa för man vet ju aldrig =P Men dom ser ut att vara i den storleken som hon har så det blir nog bra. Ska kolla hur hennes nyaste baksko ser ut också, om jag bara ska köpa en ny baksko av han som skodde na sist då när jag och Linda va iväg. Men den borde ju inte ha slitits så mycket för hon har ju inte haft den så länge. Men vi får se.

Nu ska jag la läsa lite bloggar och lyssna på lite musik ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0