Lugn dag

Tjena!

Har varit en lugn dag idag. Har ju varit skit väder hela dan så man har ju bara varit inne hela tiden. Åkte till ånge en sväng med mami, sen åkte vi till vårat andra hus en snabbis och sen ner till hästarna en sväng. Sen har jag bara suttit hemma, kollat på tv, suttit vid datan, läst lite och så. Blir så trött på det här vädret för det är så irriterande att man inte kan rida när man vill för att det ska ösregna och åska stup i kvarten. Nu är det fint väder men nu har jag inte tid att rida för jag ska jobba istället för Linda i morgon så jag måste upp tidigt. Jobbar från 7-16, så jag lär ju vara lite trött i morgon, men jag hoppas att det är bättre väder då så jag kan rida.

Hann iaf rida igår kväll, för det vart bättre väder senare på kvällen. Va skönt att få komma ut en sväng, tror Isa tyckte det också för hon har verkat vara lite rastlös dom 2 veckorna som jag inte kunde rida då hon hade tappat en sko. Jag hoppas att vädret blir bättre snart så man kan träna lite mer.

Nu ska jag tvinga ut min brorsa ur duschen innan allt varmvatten är slut så jag också hinner duscha. Måste snart gå och lägga mig så jag orkar jobba i morgon.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0